Magiunul de prune Topoloveni, produs 100% românesc şi natural, a ajuns pentru prima dată în America, fiind prezentat oficial la Winter Fancy Food Show San Francisco, cea mai mare expoziţie de produse alimentare de pe coasta de vest a SUA, au anunţat reprezentanţii companiei producătoare.
Winter Fancy Food Show reuneşte expozanţi din SUA şi alte 35 de ţări. Magiunul de prune Topoloveni este singurul produs românesc prezent la acest eveniment.
Promovarea pe continentul nord american s-a realizat programul de promovare pe fonduri europene accesat de producătorul Sonimpex Topoloveni - „I love European Fine Foods”, program care a debutat anul trecut, în Dubai. „I love European Fine Foods” este al doilea program de promovare pe bani europeni accesat de producătorul român Sonimpex Topoloveni după „Eureka: Descoperiţi comorile Europei”- program ce vizează promovarea produsului pe pieţele din Norvegia, Elveţia şi Rusia, şi care a debutat în 2013. Programele se vor derula pe o perioadă de trei ani şi au ca scop promovarea pe pieţele terţe a produselor alimentare de înaltă calitate din Uniunea Europeană.
100% românesc, 100% natural, 100% premiat
Magiunul de prune Topoloveni este Furnizor al Casei Regale a României, multiplu premiat Superior Taste Award de către Institutului pentru Gust şi Calitate Bruxelles. De-a lungul timpului, Magiunul de prune Topoloveni a obţinut certificări multiple, cum ar fi Cod Operator NATO, certificat Kosher sau certificat Halal.
Magiunul de prune Topoloveni este un produs 100% românesc, 100% natural, fără zahăr adăugat, fără E-uri, fără conservanţi, fără gluten şi poate fi consumat de la vârsta de 6 luni, când începe diversificarea alimentaţiei. De asemenea, magiunul poate fi consumat şi de persoanele bolnave de diabet, cu acordul medicului curant, conform unui studiu realizat la Institutul Naţional de Diabet, Nutriţie şi Boli Metabolice N.C. Paulescu, la solicitarea producătorului Sonimpex Topoloveni.