Compania BASF şi-a prezentat, astăzi, la Timişoara, colecţia de toamnă - primăvară în materie de produse pentru protecţia culturii de rapiţă de toamnă.
Într-un cadru inedit, inspirat din prezentările de modă de înaltă clasă, aproape o sută de fermieri din vestul ţării au asistat la prezentarea, într-o manieră creativă, a principalelor beneficii ale utilizării în toamnă a produselor de protecţia plantelor la cultura de rapiţă, cu accent pe produsul Caramba® Turbo.
Lansat în România în toamna anului trecut, Caramba® Turbo s-a dovedit extrem de eficient. “Caramba Turbo este un produs nou, lansat de noi anul trecut, care deja a avut un succes foarte bun pentru fermierii din România. Cei care au folosit produsele BASF, nu numai că şi-au acoperit costurile de producţie, dar au avut şi profituri substanţiale. În general, în funcţie de locaţie, de tehnologia şi de hibrizii folosiţi, tehnologia noastră poată să reducă pierderile de producţie cu până la 50%, în cazul Caramba® Turbo, iar în cazul produselor din gama AgCelence, cum ar fi Pictor®, acolo putem avea sporuri de producţie care aduc hibridul foarte aproape de potenţialul maxim. Am înregistrat sporuri de producţie şi de 22-25%“, ne-a declarat Tiberiu Dima, Country Manager BASF pentru România.
După prezentarea principalelor elemente de tehnologie de cultivare a rapiţei în Germania, susţinută de Mircea Chetrone, Director de Marketing BASF România, reprezentanţii companiei au evidenţiat beneficiile produsului Caramba® Turbo asupra rapiţei de toamnă printr-o asemuire ingenioasă a plantelor de rapiţă cu frumoasele modele îmbrăcate în ţinute sugestive pentru calităţile dobândite de plantă prin aplicarea produsului promovat de BASF.
Caramba® Turbo este primul produs destinat culturii de rapiţă care combină substanţa activă a unui fungicid cu cea a unui regulator de creştere. Această combinaţie asigură controlul eficient al bolilor, oferind în acelaşi timp avantajele unui regulator de creştere.