Magiunul de Topoloveni ar putea fi promovat în Dubai şi America de Nord printr-un nou proiect european câştigat de societatea Sonimpex Topoloveni, în comun cu un consorţiu de producători din Grecia, valoarea atribuită promovării produsului românesc fiind de circa 500.000 de euro.
“O altă surpriză plăcută pentru noi este că, în scurt timp, vor mai veni 500.000 de euro, tot printr-un proiect european de promovare a Magiunului de Topoloveni, realizat împreună cu grecii, dar pentru zona Americii de Nord şi Dubai, după ce Comisia Europeană a aprobat primul proiect pentru România, în valoare de peste 980.000 de euro partea noastră şi tot datorită Magiunului de Topoloveni. Prin acest nou proiect, targetul este Dubai, pentru că America este deja pervertită la anumite gusturi şi va fi foarte greu să-i conving de calitatea şi funcţionalitatea produsului nostru. Însă, în Dubai, există o tradiţie şi un respect al calităţii produsului ca aliment funcţional, plus că sunt şi bani, de ce să nu o recunoaştem”, a declarat directorul general al companiei, Bibiana Stanciulov.
Ea a precizat că de la 1 august va demara primele acţiuni de promovare în Elveţia în cadrul primului proiect aprobat recent României pentru pieţele Norvegia, Federaţia Rusă şi Elveţia, magiunul urmând să fie "plimbat" în târguri, unde oamenii pot degusta, dar şi în magazine, cu mostre. Magiunul de Topoloveni va beneficia pe aceste pieţe şi de publicitate.
Producătorului Magiunului de Topoloveni i-a fost reînnoită calitatea de “Furnizor al Casei Regale” pentru acest produs, ceea ce reprezintă, în opinia Bibianei Stanciulov, o recunoaştere a muncii sale şi a calităţii produsului. sursa: Agerpres