Yokohama Off-Highway Tyres (YOHT) este noua identiate sub care vor fi prezentate global brandurile de anvelope Alliance, Galaxy și Primex, după ce la nivel corporativ Alliance Tire Group (ATG) a dispărut. Prin această mişcare, Yokohama Rubber Co. proprietarul ATG, doreşte consolidarea activitățiilor sale globale de anvelope off-road într-o singură entitate.
Yokohama OTR și Alliance Tire Group fuzionează și dau naștere noii identități combinate – „Yokohama Off-Highway Tires”. Anunţată încă din octombrie 2020, această decizie a grupului Yokohama a devenit efectivă de la 1 ianuarie. Astfel, Yokohama Rubber își va reuni afacerile de pe piața anvelopelor agro-industriale (Off-The-Road) într-o singură firmă numită în continuare-Yokohama Off-Highway Tires (YOHT). YOHT va include companiile de anvelope agro-industriale ale Yokohama din întreaga lume, alături de Alliance Tire Group (ATG) cu renumitele sale mărci de anvelope Alliance, Galaxy și Primex, pe care Yokohama le-a achiziționat acum patru ani.
Noua identitate corporativă şi noul logo corporativ YOHT se bazează pe moștenirea de peste o sută de ani a grupului Yokohama, confirmând totodată poziția remarcabilă a companiei în segmentul Agro-Industrial. Odată cu acestă modificare a identității vizuale a Grupului, site-ul www.atgtire.com va fi migrat la www.yokohama-oht.com. Modificări similare se fac pentru toate aplicațiile disponibile în magazinele de aplicații Google Play și Apple Store. Noua identitate corporatistă se va reflecta în toate materialele de comunicare şi pe toate platformele digitale și tipărite.
„Consolidarea afacerilor OHT va fi puternic susținută de noua identitate a YOHT la nivel global. Acest lucru va avea ca rezultat o integrare mai strânsă a capitalului de brand și a expertizei tehnologice a Yokohama cu punctele forte ale companiilor grupate sub ATG,și anume: o rețea de vânzări puternică, o gamă diversă de produse și o competitivitate superioară a costurilor. Acest exercițiu de rebranding reflectă colectiv trecutul nostru de succes în timp ce îmbrățișează valorile noii ere. Suntem încântați să prezentăm această identitate corporativă părților interesate de pe tot mapamondul” a declarat Nitin Mantri - director executiv YOHT.
YOHT va avea o amprentă globală prin echipa de conducere din Tokyo, Boston, Amsterdam și Mumbai. Noua entitate globală unificată va oferi o gamă completă de anvelope OHT (inclusiv Alliance, Galaxy, Primex), de la anvelope mici pentru stivuitoare până la anvelope ultra-mari ROTR (radiale off-the-road), pentru a satisface o gamă largă de nevoi ale clienților pentru vehicule de construcții și industriale, precum și mașini agricole și forestiere. YOHT va fi susținut de rețeaua globală de producție de anvelope off-road a Yokohama Group, compusă din opt fabrici în patru țări și trei facilități de cercetare și dezvoltare în Japonia, India și SUA.