Compania NHR Agropartners a cunoscut o dezvoltare extraordinară pe piaţa românească de maşini agricole de la fondarea sa în anul 2000. Un indicator al succesului NHR este creşterea numărului de angajaţi, de filiale, maşini de service, ingineri şi tehnicieni, precum şi a reţelei de distribuţie şi, nu în ultimul rând, a numărului de maşini pe care le vindem în întreaga ţară.
Compania anunţă schimbarea siglei. “Această creştere fenomenală a făcut necesară schimbarea siglei noastre. “Ideea a fost să creăm o marcă modernă, păstrând influenţele celei existente, dar şi introducând elemente noi, pe care le-am unificat într-un simbol nou, proaspăt, care arată un partener puternic. Acum suntem mândri să vă prezentăm noua noastră înfăţişare”, se arată într-un comunicat NHR.
Potrivit reprezentanţilor NHR, ALBASTRUL reprezintă tinereţea, partenerul de încredere, loialitatea şi profesionalismul, iar GALBENUL bucuria, creativitatea, optimismul şi energia de care dăm dovadă. "Aceste două culori sunt caracteristice principalei mărci pe care o reprezentăm. Albastru de la tractoarele noastre, iar galben de la combinele de cereale şi de furaje. Aceste culori sunt deja tradiţionale la New Holland, însemnând putere, încredere şi expertiză în domeniul maşinilor agricole".
De asemenea, forma futuristă înseamnă progres, inovaţie şi grijă faţă de mediu, la fel ca şi produsele de înaltă tehnicitate pe care le comercializează în România. Noul aspect are o puternică valoare de recunoaştere pentru clienţii NHR.