Adama
AGRICOVER

John Deere Connected Support - Aproape de client, păstrând distanța

Publicat: 08 mai 2020 - 13:05
Comenteaza   | Galerie   | Video 1 2 3   | Print | Trimite unui prieten

Într-o transmisie live, John Deere a oferit informaţii despre programul Connected Support ™ pentru presa internaţională. Din experienţa practică a ultimelor săptămâni, în acest "chat" online, experţii şi dealerii John Deere au împărtăşit modul în care clienţii lor au beneficiat de programul Connected Support™. La transmisie au participat experţi şi dealeri John Deere din Marea Britanie, Franța și Germania iar jurnaliştii au avut posibilitatea să adreseze întrebări.

John Deere Connected Support™ oferă acces de la distanță pentru tehnicienii de service - care se pot astfel conecta online la tractorul/utilajul clientului, chiar dacă aceasta se află în fermă sau pe câmp. Sistemele de asistență la distanță oferă dealerilor acces la afișajul din cabin fiecărei mașini. Cu ajutorul John Deere Connected Support tehnicienii de service îi pot ajuta pe operatorii să-și configureze sau să ajusteze mașinile, ceea ce ajută la maximizarea timpului de funcționare și la reducerea timpului de oprire, permițând în același timp dealerilor să-și păstreze distanța față de clienți.

În ultimii cinci ani, John Deere și rețeaua sa de dealeri au dezvoltat o reţea uriaşă de suport tehnic şi acum în programul John Deere Connected Support sunt peste 50 de mii de maşini.

John_Deere_Connected_Suppor_b

Sistem de răspuns proactiv

Un alt aspect aspect important este sistemul de reacție proactivă al companiei, care oferă furnizorilor informații și avertismente cu privire la "sănătatea" mașinilor.

Folosindu-se de informaţiile oferite de senzorii şi sistemele electrice ale tractorului sau utilajului, tehnicienii de service pot ajuta fermierii și contractorii să prezică anumite probleme viitoare, înainte ca acestea să aibă un impact negativ sau să provoace defecţiuni tehnice.

În plus, programul Service ADVISOR Remote reduce perioadele de staţionare. În cazul în care apar defecţiuni, dealerul poate sesiza natura acestora, modul în care pot fi remediate şi verifică imediat disponibilitatea pieselor de schimb. Dacă este necesară o reparație la fața locului, tehnicianul de service poate planifica o vizită la client ca un serviciu unic, fără a mai fi nevoie de călătorii suplimentare pentru constatarea defecţiunii. Astfel, la o singură deplasare, tehnicianul ia toate piesele și instrumentele necesare pentru reparația planificată, reducând astfel mult timpul de oprire și costurile, totul la o singură vizită.

EXPERT_ALERTS_JohnDeere_b

John Deere Connected SupportTM necesită trei elemente principale pentru o funcționare eficientă:

  • Mașina trebuie echipată cu echipamente de telemetrie capabile să transmită datele colectate în timpul lucrului;
  • Mașina trebuie echipată cu instrumente speciale John Deere care permit evaluarea automată a datelor;
  • Experți - tehnicieni ai dealerilor instruiți şi capabili să gestioneze serviciile;
Vizualizat: 2946 | Video Video 1 2 3 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Citeste si:

JOHN DEERE va dezvolta un MOTOR de 870 CP! CÂND ÎNCEPE PRODUCŢIA!

JOHN DEERE va dezvolta un MOTOR de 870 CP! CÂND ÎNCEPE PRODUCŢIA!

Constructorul american a anunţat că va dezvolta un motor de 870 CP/670kW, capacitate 18,0 litri, echipat cu sistem de injecţie cu presiune înaltă common-rail (HPCR), turbocompresesie şi sistem de răcire EGR.

John Deere - Prototip de tractor autonom/electric la Agritechnica 2019

John Deere - Prototip de tractor autonom/electric la Agritechnica 2019

La fel ca şi alţi producătorii de tractoare, compania John Deere a prezentat în ultimii ani numeroase concepte de tractoare autonome și electrice, dar pentru Agritechnica 2019 (10-16 noiembrie) se anunţă o ultimă versiune, cea mai radicală. Noul concept de tractor autonom prezentat combină ceea ce seamănă cu jumătatea frontală a unui tractor pe şenile conectat printr-un punct de articulare la un set de discuri.

Record mondial pentru Kuhn şi John Deere

Record mondial pentru Kuhn şi John Deere

Un tractor John Deere 6250R echipat cu o greblă de răvăşit şi adunat - Kuhn GA 15131 a stabilit un nou record mondial de adunat fânul în brazde, pe o suprafaţă totală de 188,9ha (patru parcele), în timp de opt ore.

Recordul mondial a fost stabilit pe terenul deluros unei ferme de vaci de lapte din Jutland, regiunea centrală, Danemarca. Mikael Skeldal, care conduce ferma împreună cu cei doi frați și sora sa, a condus tractorul John Deere 6250R (300CP) echipat cu sistem de ghidare AutoTrac, terminalul intuitiv Gen4 CommandCenter și joystick-ul ergonomic CommandPRO.

John Deere - Aur la Agritechnica 2019

John Deere - Aur la Agritechnica 2019

DLG, organizator al Agritechnica, a anunțat ieri (19 septembrie) câștigătorii "Premiilor Agritechnica Innovation". Juriul DLG, din care face parte şi prof. dr. Ovidiu Ranta, a acordat o singură medalie de aur şi 39 medalii de argint pentru inovații Agritechnica 2019.

Premiul Agritechnica Gold Innovation 2019 a fost obţinut de John Deere pentru "Cutia de viteze eAutoPower e8WD pentru tractoare mari 8R", inovaţie dezvoltată împreună cu Joskin.

Parteneriat strategic între John Deere şi Kramer

Parteneriat strategic între John Deere şi Kramer

Producătorul de maşini agricole John Deere a anunţat la începutul lunii iulie că va investi în compania germană Kramer-Werke GmbH, pentu crearea unei "alianţe pe termen lung".

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori!

CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori!

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere Prețul, brandurile și garanția l-au convins pe Mihai Cherecheș să aleagă IPSO Utilaje de Ocazie

Bancul zilei

În vacanţă...

În vacanţă...
De trei ori am fost în vacanţă şi de trei ori soţia mea a rămas însărcinată Detalii