Într-o transmisie live, John Deere a oferit informaţii despre programul Connected Support ™ pentru presa internaţională. Din experienţa practică a ultimelor săptămâni, în acest "chat" online, experţii şi dealerii John Deere au împărtăşit modul în care clienţii lor au beneficiat de programul Connected Support™. La transmisie au participat experţi şi dealeri John Deere din Marea Britanie, Franța și Germania iar jurnaliştii au avut posibilitatea să adreseze întrebări.
John Deere Connected Support™ oferă acces de la distanță pentru tehnicienii de service - care se pot astfel conecta online la tractorul/utilajul clientului, chiar dacă aceasta se află în fermă sau pe câmp. Sistemele de asistență la distanță oferă dealerilor acces la afișajul din cabin fiecărei mașini. Cu ajutorul John Deere Connected Support tehnicienii de service îi pot ajuta pe operatorii să-și configureze sau să ajusteze mașinile, ceea ce ajută la maximizarea timpului de funcționare și la reducerea timpului de oprire, permițând în același timp dealerilor să-și păstreze distanța față de clienți.
În ultimii cinci ani, John Deere și rețeaua sa de dealeri au dezvoltat o reţea uriaşă de suport tehnic şi acum în programul John Deere Connected Support sunt peste 50 de mii de maşini.
Sistem de răspuns proactiv
Un alt aspect aspect important este sistemul de reacție proactivă al companiei, care oferă furnizorilor informații și avertismente cu privire la "sănătatea" mașinilor.
Folosindu-se de informaţiile oferite de senzorii şi sistemele electrice ale tractorului sau utilajului, tehnicienii de service pot ajuta fermierii și contractorii să prezică anumite probleme viitoare, înainte ca acestea să aibă un impact negativ sau să provoace defecţiuni tehnice.
În plus, programul Service ADVISOR Remote reduce perioadele de staţionare. În cazul în care apar defecţiuni, dealerul poate sesiza natura acestora, modul în care pot fi remediate şi verifică imediat disponibilitatea pieselor de schimb. Dacă este necesară o reparație la fața locului, tehnicianul de service poate planifica o vizită la client ca un serviciu unic, fără a mai fi nevoie de călătorii suplimentare pentru constatarea defecţiunii. Astfel, la o singură deplasare, tehnicianul ia toate piesele și instrumentele necesare pentru reparația planificată, reducând astfel mult timpul de oprire și costurile, totul la o singură vizită.
John Deere Connected SupportTM necesită trei elemente principale pentru o funcționare eficientă: