Marile companii de maşini şi utilaje agricole reprezentate în România dau şi în acest an tonul la mobilizarea clienţilor lor, pentru a creşte numărul românilor în rândul vizitatorilor AgriTechnica (15-19 noiembrie 2011), aşa cum s-a întâmplat şi la alte ediţii ale expoziţiei din Hanovra.
În 2009, din totalul de peste 350.000 de vizitatori ai AgriTechnica, circa 80.000 au provenit din alte 87 de ţări decât Germania. Peste 65% din aceştia sunt fermieri şi întreprinzători în agricultură. Numărul românilor s-a apropiat de cel australienilor (750) şi al chinezilor (600). Cifra este îmbucurătoare, însă raportată la 56.000 de vizitatori din alte ţări membre UE, ea arată că românii trebuie să îşi asigure o prezenţă mai largă în publicul acestui eveniment-lider al agriculturii internaţionale, dacă vor să ţină pasul, ca informare şi tehnologii, cu fermierii din UE şi alte regiuni dezvoltate ale lumii.
Fără a le numi, ca să nu omitem pe nimeni, vă putem împărtăşi totuşi că printre firmele de echipamente şi utilaje agricole reprezentate în România care aleg să organizeze vizite ale unor grupuri de fermieri, clienţi şi parteneri la AgriTechnica - pe cheltuiala firmei sau a persoanelor - se numără distribuitori ai unor prestigioase mărci originare din Germania, SUA, Franţa, Italia şi multe alte ţări. Demersul lor este binevenit, făcând o legătură mai strânsă între nevoile agriculturii româneşti şi cele mai noi tehnologii de profil prezentate cu prilejul expoziţiei.
Acum, firmele din domeniul agricol au la îndemnă o ofertă specială de călătorie: la 10 pachete de călătorie (cazare + transport) contractate pentru vizită de grup la AgriTechnica, beneficiază de 1 pachet de călătorie în plus ca bonus.
Detalii poate oferi reprezentantul în România al Societăţii Germane pentru Agricultură (DLG e.V.), compania DLG InterMarketing, care a pregătit această facilitate, în colaborare cu agenţia de turism germană MagriM.