Adama
AGRICOVER

DLV la Agritechnica 2011

Publicat: 20 mai 2011 - 15:48
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten
campania „Pietre de hotar” ale tehnicii agricole

Pentru a marca aniversarea a 90 de ani de la apariţia primului număr al revistei Agrartechnik, grupul german de presă DLV Deutscher Landwirtschaftsverlag a conceput campania „Pietre de hotar ale tehnicii agricole” (germ. „Meilenstein der Landtechnik”; engl. „Milestones of Agricultural Engineering”).

Acest proiect se desfăşoară pe durata a „12 luni, 12 etape, 12 producători”. Campania doreşte să evidenţieze inovaţiile care constituie adevărate punctele de reper/pietre de hotar ale ingineriei şi tehnicii agricole, ce reflectă dezvoltarea tehnologică revoluţionară în decursul ultimelor decenii de mecanizare a agriculturii. Pentru aceasta au fost selectate nu numai maşini complexe (ex.: combină de recoltat cartofi) dar şi componente şi elemente tehnice cum ar fi transmisia continuu variabilă şi controlul hidraulic.

Cele 12 inovaţii/puncte de reper aparţin companiilor: Amazone, Case IH, Grimme, Fendt, Fliegl, Krone, Lemken, Massey Ferguson, New Holland, Pöttinger, Stihl şi Vicon. Selecţia celor douăsprezece inovaţii tehnologice (câte una pentru fiecare companie) a fost făcută de către editorii de profil ai DLV Deutscher Landwirtschaftsverlag: Bayerisches Landwirtschaftliches Wochenblatt, dlz Agrarmagazin, Land & Forst in Niedersachsen, NL Neue Landwirtschaft şi Agrartechnik, precum şi portalurile web www.agrarheute.com, www.landlive.com şi www.technikboerse.com.

meilensteine

Ferma Media Grup, colaborator al proiectului

Campania de popularizare a acestui eveniment a început, în presa germană de profil, încă din luna ianuarie a acestui an. Ferma Media Grup, colaborator al DLV în România, susţine această campanie de promovare a evenimentului. În lunile care urmează, vom publica articole tehnice în publicaţiile noastre - revista Ferma, revista Recolte bogate şi revista Utilaje agricole, precum şi pe paginile noastre de internet: www.revista-ferma.ro, www.agroinfo.ro, www.anunturi-agricole.ro şi www.utilajeagricole.ro.

Punctul culminant al acestei campanii se va desfăşura în toamnă la expoziţia Agritechnica, de la Hanovra (13-19 noiembrie). Astfel, în Hala 7 va fi organizat un stand comun ce va reuni toate cele douăsprezece „pietre de hotar” ale industriei maşinilor agricole, sub umbrela DLV Deutscher Landwirtschaftsverlag. Integrat, în standul principal al editorului german va fi prezentă şi mass-media internaţională, parteneri ai proiectului. Ferma Media Grup va fi prezentă la acest eveniment cu un stand propriu.

DLV Deutscher Landwirtschaftsverlag va prezenta fiecare etapă a acestui eveniment pe site-ul www.agrarheute.com, care va avea instalat un studio TV şi va transmite live, pe internet, manifestările din cadrul standului. De asemenea va fi editat un DVD care reuneşte toate cele 12 inovaţii.
Ferma Media Grup continuă şi în acest an colaborarea cu DLV Deutscher Landwirtschaftsverlag, atât în domeniul publicistic, prin preluarea de articole tehnice şi schimb de informaţii privind piaţa agricolă, cât şi prin parteneriatul www.usedtecworld.com şi www.utilajeagricole.ro.

Vizualizat: 3022 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori!

CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori!

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere Prețul, brandurile și garanția l-au convins pe Mihai Cherecheș să aleagă IPSO Utilaje de Ocazie

Bancul zilei

În vacanţă...

În vacanţă...
De trei ori am fost în vacanţă şi de trei ori soţia mea a rămas însărcinată Detalii