Adama
AGRICOVER

Arena Deutz-Fahr

Publicat: 17 mai 2017 - 00:52
Comenteaza   | Galerie   | Video   | Print | Trimite unui prieten

În a doua săptămână a lunii mai, Grupul SDF a inaugurat noul Centru pentru vizitatori de la Lauingen: Arena Deutz-Fahr. Cu acestă ocazie, pentru presa internaţională a fost organizat un tur al unităţii de producţie şi conferinţă de presă. În cadrul conferinţei internaţionale de presă au fost prezentate: Rezultate financiare din 2016 ale Grupului SDF - Lodovico Bussolati, CEO SDF; Noua fabrică Deutz-Fahr din Lauingen - Andrea Paganelli, Director executiv Industrial şi Arena Deutz-Fahr – Noul centru pentru clienţi – Rainer Morgenstern, Director executiv comercial Europa.

Deutz-Fahr - Tehnologie high-tech "made in Germania"
Din ianuarie 2017 a început producţia în cea mai modernă fabrică de tractoare Deutz-Fahr din Lauingen. Noua unitate revoluționează producția de tractoare prin utilizarea unor tehnologii de ultimă generație în domeniul asamblării și vopsirii, pentru testele hidraulice şi electronice și pentru asigurarea calității. Prin această nouă unitate de producţie, Deutz-Fahr stabileşte noi criterii de referință pentru eficiență, productivitate și calitate în industria producătoare de maşini agricole.
Acum în fabrica din Lauingen sunt produse tractoare Deutz-Fahr din Seria 6, Seria 7 şi Seria 9. Capacitatea de producţie a fabricii este de 5000-6000 unităţi/an (într-un singur schimb); linia de producţie are o lungime desfăşurată de 360m; durata procesului de asamblare, vopsire şi testate este de 960minute/tractor şi la fiecare 12 minute un tractor iasă pe poarta fabricii.
Factorii cheie care definesc noua unitate de producţie sunt: calitate, sustenabilitate, logistică & complexitate şi eficienţă.
Împreună cu noul centru de clienți "Arena DEUTZ-FAHR", investiția totală de 90 de milioane de euro este cea mai mare investiție individuală din istoria companiei. Ansamblul format din unitatea de producţie, Arena şi poligonul de testare se întinde pe o suprafaţă de 15 ha.

Arena Deutz Fahr_b

Arena Deutz-Fahr
Centrul pentru vizitatori a fost construit într-un timp record (de numai 10 luni) şi oferă fermierilor şi antreprenorilor o experienţă specială. "Cu Arena Deutz-Fahr avem o adresare complet nouă în abordarea clienților noștri aici în casa noastră din Lauingen", ne-a explicat Rainer Morgenstern, director executiv comercial pentru Europa și purtătorul de cuvânt al SDF din Germania. "Sunt profund convins că clienții care își investesc banii câștigați cu greu, doresc să vadă și să experimenteze cum sunt fabricate tractoarele lor la Deutz-Fahr. Scopul nostru este de a aprofunda și consolida loialitatea clienților pe termen lung, invitându-i să vizioneze procesul de fabricaţie al tractorului", a declarat Rainer Morgenstern.
Clădirea are două etaje şi găzduiește: o sală de expoziție, Muzeul Deutz-Fahr, un cinematograf, un magazin, o cafenea şi un restaurant, precum și săli de conferințe și de trainig. Langă Arena se află o pistă unde vizitatorii vor putea să testeze și să cunoască tractoarele Deutz-Fahr. De asemenea, au fost luați în considerare şi viitorii clienți, pentru copii fiind amenajată o zonă specială.
Obiectivele Centrului se concentrează nu numai pe loialitatea clienților, ci și pe sarcini specifice pentru formarea rețelei europene de distribuitori. În Centrul de formare integrat vor putea fi pregătiţi în domeniul service-ului și vânzărilor cca 3.000 de dealeri și importatori în fiecare an.
Într-un muzeu dedicat sunt prezentate etapele istorice ale dezvoltării companiei, pornind de la primul tractor Deutz produs în serie, MTH 222 din 1927, seria Deutz Eleven din anii 1930, precum și celebrul model postbelic din Seria D.

Venituri stabile – profitabilitate confirmată
În ciuda tendinţei pieţei, SDF a înregistrat şi anul trecut venituri stabile. Astfel, anul 2016 a fost închis cu un venit de 1,366 miliarde euro, cu 1,7% mai mic decât în 2015. Investiţiile totale în anul 2106 au fost de 92,5 milioane euro, cele mai seminificiative fiind de 34 milioane euro pentru finalizarea fabrici Lauingen şi 23 milioane euro pentru produse noi. "2016 a fost un an important pentru noi. De fapt, în ciuda pieței dificile și a scenariului în continuă scădere, am reușit să consolidăm creșterea, menținând profitabilitatea în concordanță cu anii recenți" a declarat Lodovico Bussolati directorului executiv al SDF.

Vizualizat: 995 | Video Video | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Videouri atasate

Citeste si:

Galerie FOTO: Deutz-Fahr a prezentat NOILE TRACTOARE din seria 6 și 7

Galerie FOTO: Deutz-Fahr a prezentat NOILE TRACTOARE din seria 6 și 7

Oraşul german Dresda a fost ales de către Deutz-Fahr pentru lansarea noilor serii 6 şi 7 de tractoare. La acest mare eveniment, desfăşurat sub titlul „Future Farming 2016” au participat peste 1000 de dealeri şi mai mult de 110 jurnalişti din 28 de state.

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori!

CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori!

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere Prețul, brandurile și garanția l-au convins pe Mihai Cherecheș să aleagă IPSO Utilaje de Ocazie

Bancul zilei

În vacanţă...

În vacanţă...
De trei ori am fost în vacanţă şi de trei ori soţia mea a rămas însărcinată Detalii