Cu ocazia sărbătorilor de iarnă şi a unui nou început de an, Kleffmann România doreşte să sprijine activităţile organizaţiilor non-profit din România din domeniul agricol.
Printr-un comunicat transmis companiilor partenere care îşi desfăşoară activitatea în domeniul agricol, echipa Kleffmann precizează că, în acest an, în atenţia grupului se regăsesc trei fundaţii, pe prima poziţie situându-se Fundaţia Revistei FERMA (http://www.fundatiaferma.ro).
Practic, reprezentanţii companiilor partenere sunt invitate să participe la un sondaj, pentru a desemna fundaţia care va fi sprijinită de Kleffmann. "Ca recunoştinţă pentru buna colaborare pe care am avut-o şi o avem în continuare cu dumneavoastră, v-am oferit posibilitatea de a alege căreia dintre cele trei organizaţii să se îndrepte sprijinul nostru", se arată în comunicatul Kleffmann Group.
Companiile cărora li se adresează mesajul sunt invitate să îşi exprime opţiunea, prin email, până la sfârşitul anului în curs.
Mulţumim Kleffmann Group pentru încrederea arătată, prin acest demers, proiectelor şi obiectivelor asumate de Fundaţia Revistei FERMA. Ne onorează această nominalizare şi, în acelaşi timp, ne determină să mergem mai departe, cu şi mai multă responsabilitate faţă de fermierul român, căruia i se adresează fundaţia noastră.
Echipa FUNDAŢIEI REVISTEI FERMA
SCOPUL ŞI OBIECTIVELE FUNDAŢIEI REVISTEI FERMA
Fundaţia Revistei Ferma a luat fiinţă în anul 2008, având ca scop sprijinirea fermierilor români pentru dezvoltarea unor ferme moderne, competitive pe piaţa agricolă europeană şi mondială.
Pentru atingerea scopului propus, Fundaţia are în plan urmărirea mai multor obiective:
1. Consilierea juridică a fermierilor la care redactorii Ferma Media Grup realizează anchete jurnalistice.
2. Realizarea de lobby pe lângă instituţiile statului pentru modificarea unor acte normative care sunt în defavoarea dezvoltării agriculturii.
3. Conştientizarea funcţionarilor publici, dar şi a fermierilor, asupra aspectelor care au dus la decizia UE de subvenţionare a sectorului agricol.
4. Informarea fermierilor, prin traducerea în limba română a unor cărţi de tehnologie pentru domeniile principale ale agriculturii româneşti, prin realizarea unui site cu tendinţele preţurilor de pe piaţa mondială, prin editarea de reviste, broşuri, pliante şi prin organizarea de simpozioane/conferinţe, dezbateri şi mese rotunde.
5. Atragerea copiilor de fermieri către pasiunea pentru activităţile agricole prin jocuri, concursuri etc.
6. Premierea celor mai merituoşi fermieri, dar şi a celor care pun umărul la dezvoltarea sistemului agricol din România.
Proiecte ale Fundaţiei Revistei FERMA
• O lege a pajiştilor în favoarea dezvoltării agriculturii din România
• Sprijinim fermierii în demersurile contra „taxei pe stâlp”
• Războiul „Condiţiilor artificiale”!
• Conferinţa FERMA DE CARNE - SEPTEMBRIE 2013