PREMII. Cris-Tim, producător de produse din carne, a primit premiul pentru Cel mai Puternic Brand, categoria produse din carne, în cadrul celei de-a XV-a ediții a Galei Premiilor PIAȚA. În cadrul ceremoniei de acordare a trofeelor, au fost premiate 35 de companii din industria bunurilor de larg consum din România, anunță un comunicat al companiei transmis pentru AGROINFO.
Procesul de jurizare a fost unul complex. Câștigătorii sezonului 2019 - 2020 în FMCG și Food Retail au fost stabiliți prin voturile colectate de ISRA Center Marketing Research, partener al Premiilor PIAŢA, în perioada 9-23 octombrie, de la 583 de electori, reprezentanţi ai celor mai mari 20 de reţele comerciale şi peste 500 de magazine din retailul tradiţional – care au votat pentru candidaturile depuse de furnizori – şi de 31 de reprezentanţi ai celor mai mari companii furnizoare de produse şi servicii FMCG. Toate voturile au fost ponderate cu cotă de piaţă a companiei respective, astfel încât opţiunea fiecărui elector să capete o importanţă proporţională cu cea a companiei reprezentate.
“La baza brandului Cris-Tim stau câteva valori importante: grija pentru oameni, responsabilitatea, inovația, tradiția și calitatea. Suntem mândri de relația strânsă pe care o avem cu clienții noștri și suntem hotărâți să fim aproape de ei și de partenerii noștri mai departe, pentru a construi împreună viitorul pe care ni-l dorim. Toate proiectele derulate: tehnologia de înaltă presiune (HPP), standardele de calitate și siguranța alimentului, îmbunătățirea procentelor de carne, produse marca încrederii, certificarea gluten free și proiectul unic de etichetă curată, au condus în final la acest rezultat” a declarat Mihai Dinculescu, director marketing Cris-Tim.
Recent, Cris-Tim a mai fost distinsă cu alte trei premii, în cadrul galei Topul Firmelor Prahovene 2020, organizată de Camera de Comerț și Industrie Prahova: locul I la categoria producătorilor de produse din carne din județul Prahova, locul I la categoria producătorilor de produse din carne la nivel național și Trofeul pentru “Responsabilitate Socială” la categoria Firme mari și Foarte mari.
Într-o economie dominată de multinaționale, în domeniul alimentar încă mai există jucători puternici printre antreprenorii locali. Astfel, Cris-Tim, prezent de peste 25 de ani în industria cărnii, se remarcă drept liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind produse realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin implementarea celor mai bune standarde în: managementul calității și siguranţei alimentului (ISO 22000:2018; FSSC 22000; IFS v.6.1, ISO 9001:2015), a protecţiei mediului (ISO 14001:2004), a sănătății și securității ocupaționale (ISO 45000 ) și a responsabilității sociale (BSCI).
Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brands în categoria produse din carne, timp de 7 ani consecutiv, în urma unui studiu de piață, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care și România.
Salamul Săsesc brand proprietate Cris-Tim a fost ales Produsul Anului 2018, în urma voturilor exprimate chiar de consumatori. Produsul Anului este un concept internațional care premiază produsele inovatoare și care e prezent în peste 40 de ţări.