Adama
AGRICOVER

În 2015, dacă nu ne vedem la expoziţiile agricole, îţi aducem Ferma la tine acasă!

Publicat: 10 noiembrie 2014 - 11:04
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Fără doar şi poate, 2014 a fost un an bogat în evenimente agricole. Expoziţii, târguri, manifestări ale firmelor din agricultură... toate încearcă atragerea unui număr cât mai mare de vizitatori profesionişti. Investiţiile în astfel de evenimente sunt pe măsură. De la amenajarea cât mai atractivă a standurilor, la obiecte promoţionale, pliante, cataloage, oferte care mai de care.

La fel am făcut şi noi în ultimii ani, adică ne-am orientat strategia de marketing pe participarea activă la aproape toate manifestările cu profil agricol, cu investiţii foarte mari în promovare pre şi post eveniment, deplasarea echipei, cheltuieli cu materialele promoţionale şi suplimentarea tirajului publicaţiilor noastre. Obiectivul principal a fost informarea unui număr cât mai mare de agricultori şi atragerea acestora spre expoziţiile din domeniu. Am încheiat în acest sens parteneriate media, la multe evenimente fiind parteneri media principali şi, dacă ne uităm peste cifre, spunem cu mândrie că eforturile noastre nu au fost în zadar. Notorietatea de care se bucură Ferma Media Grup ne plasează şi în acest an pe primul loc în preferinţele agricultorilor din toate regiunile ţării.

Dar la sfârşitul acestui an încărcat de expoziţii agricole, putem afirma că am epuizat toate modalităţile de a mai atrage noi participanţi la acest gen de evenimente. Asta pentru că mai sunt, după estimările noastre, circa 20-25 de procente dintre beneficiarii informaţiilor şi input-urilor agricole, care nu vin la expoziţii şi nici la evenimentele firmelor. Iar posibilitatea organizatorilor acestor manifestări de a atrage oameni noi este şi ea limitată. Aşa se face că, în 2014, parcă mai mult ca niciodată, am întâlnit la expoziţii cam aceiaşi agricultori, interesaţi şi dornici să vadă noile tehnologii şi oferte. Pentru că ei au ales această metodă de informare şi noi i-am sprijinit în alegerea lor, facilitându-le accesul la evenimente şi oferindu-le, prin campaniile noastre, pachete promoţionale, cadouri, conferinţe şi dezbateri organizate pe parcursul expoziţiilor. Ei sunt un câştig net şi ne vom bucura probabil de prezenţa lor ca vizitatori şi potenţiali clienţi mulţi ani de-acum înainte.
Însă în ceea ce priveşte strategia noastră de marketing pentru perioada următoare, am decis reorientarea investiţiilor spre cei care nu vin la expoziţii, în ciuda tuturor eforturilor noastre de a-i mobiliza. Le vom duce informaţia agricolă direct la ei acasă. Odată cu revista vor ajunge la ei ofertele şi noutăţile companiilor producătoare şi distribuitoare de inputuri, echipamente şi utilaje agricole. Din poartă în poartă, dacă va fi nevoie!
Sigur că vom participa în continuare la evenimentele cu profil agricol, abonaţii şi cititorii noştri ocazionali ne vor găsi acolo. Vom avea oferte de abonare şi vom distribui reviste, vom scrie despre prezenţa firmelor, dar nu ne vom mai alătura organizatorilor pentru atragerea de noi vizitatori. Cu aceştia ne vom întâlni la ei acasă, pentru că foarte mulţi ne-au solicitat colaborarea în această direcţie. Nu mai încercăm să îi scoatem din fermă, ducem Ferma la ei!

Un prim pas în această nouă direcţie l-am făcut deja. Din ianuarie 2015 ne întâlnim la două săptămâni prin intermediul revistei Ferma, nu lunar ca până acum. Excepţie vor face lunile ianuarie şi iulie, când vom edita câte un singur număr, dar vom compensa cu două apariţii anuale din revista „Utilaje agricole”, pe care o veţi primi gratuit.

Vizualizat: 22218 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Alte articole in aceasta categorie

Efectul de bumerang al taxei de solidaritate în agricultură

Efectul de bumerang al taxei de solidaritate în agricultură

01 octombrie 2024 - 15:41

Măsurile de sprijin pentru fermieri avute în vedere de Guvern reprezintă un prim pas pentru a asigura supraviețuirea fermierilor, suspendarea rambursărilor și acordarea de granturi, putând oferi, în anumite condiții, soluții rapide pentru menținerea fermelor pe linia de plutire.

Rusia nu vrea să prelungească acordul privind coridorul cerealelor la Marea Neagră

Rusia nu vrea să prelungească acordul privind coridorul cerealelor la Marea Neagră

05 iulie 2023 - 11:09

Rusia nu va accepta o propunere de compromis şi cere ca banca agricolă de stat - Rosselhozbank să fie reconectată la sistemul global de plăți SWIFT pentru a preveni sistarea acordului privind coridorul pentru cereale la Marea Neagră. Cu 13 zile rămase până la expirarea acordului prin care a permis Ucrainei să exporte cereale din porturile sale de la Marea Neagră, Moscova declară că nu s-au înregistrat progrese în niciuna dintre cererile sale, inclusiv problema bancară.

Statele UE au fost principala

Statele UE au fost principala "destinaţie" a porumbului din Ucraina

19 iunie 2023 - 19:51

În perioada septembrie 2022-mai 2023, exporturile de porumb din Ucraina s-au ridicat la 24,24 milioane de tone, cu 20% mai mult faţă de perioada similară (de 9 luni) din sezonul 2021/2022. În ciuda numeroaselor obstacole, exporturile lunare pe tot parcursul sezonului curent au depășit în mod constant 2 milioane de tone de porumb. Numai în ultimele două luni (aprilie-mai 2023), livrările de porumb ale Ucrainei au scăzut sub medii lunare anterioare din cauza limitelor stabilite de delegația rusă în Centrul Comun de Coordonare.

Ucraina a exportat cu 10% mai mult porumb decât sezonul trecut

Ucraina a exportat cu 10% mai mult porumb decât sezonul trecut

06 aprilie 2023 - 11:52

În perioada 1 iulie 2022 - 5 aprilie 2023, volumul exporturilor de cereale și leguminoase din Ucraina a fost de 38,5 milioane de tone, cu 15% mai puțin decât în aceeaşi perioadă a sezonului precedent, conform datelor Serviciului vamal de stat din Ucraina. Numai livrările de porumb au atins 22,7 milioane de tone, cu 10% mai mult decât volumul exporturilor din aceeași perioadă a sezonului trecut. Conform datelor oficiale ale Consiliului Europei, de la începutul acestui sezon şi până la începutul lunii martie, doar 23 de milioane de tone au fost exportate pe cale maritimă, direct din porturile Ucrainei.

Renumitul

Renumitul "jamón ibérico" din Spania este amenințat de criza climatică

08 februarie 2023 - 10:35

Prețiosul "jamón ibérico bellota" din Spania este amenințat de criza climatică, deoarece temperaturile în creștere și precipitațiile scăzute pun în pericol un ingredient-cheie în alimentației porcilor - ghinda. Scăderea producţiei de ghindă, dar și a prețului jambonului au dus anul trecut la o reducere cu 20% a producției de "jamón ibérico" în regiunea Extremadura.

Un proiect feroviar alternativ la transportul maritim prin Bosfor

Un proiect feroviar alternativ la transportul maritim prin Bosfor

31 ianuarie 2023 - 10:03

Grecia și Bulgaria intenționează să construiască un coridor feroviar de transport de marfă "Sea2Sea" pentru a conecta nordul Greciei și porturile din Bulgaria cu granița României. Acest proiect va realiza conectarea porturilor dunărene cu portul grec Salonic şi ar putea avea un impact semnificativ asupra vânzărilor de cereale sârbești, românești și bulgare, dar şi din Ucraina, modificând astfel fluxurile comerciale din Marea Neagră pe termen mediu (3-5 ani).

Scade popularitatea

Scade popularitatea "cărnii" vegetale sau s-a atins numărul maxim de consumatori?

22 noiembrie 2022 - 20:16

Înființată în 2009, Beyond Meat s-a bucurat de popularitatea tot mai mare a produselor pe bază de plante şi în 2019 a fost listată la bursa din New York. Dar creșterea sa a încetinit considerabil în ultimii doi ani, iar în prima jumătate a anului, grupul a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri și pierderi de aproape 200 de milioane de dolari.

Fermierul Muscă despre demisia ministrului Chesnoiu: Este un sabotaj!

Fermierul Muscă despre demisia ministrului Chesnoiu: Este un sabotaj!

26 iunie 2022 - 17:28

În emisiunea ”Agricultura la Raport”, unul dintre marii fermieri din România, Dimitrie Muscă, s-a exprimat cu privire la demisia ministrului Chesnoiu.

Cât te costă să fii fermier sau crescător de animale în România?

Cât te costă să fii fermier sau crescător de animale în România?

21 februarie 2022 - 08:46

OPINIE. Discutăm de cele două sectoare principale din agricultură, vegetal și zootehnie. Fiecare are particularitățile sale din punct de vedere al consumurilor energetice, al influenței acestora asupra prețului final de producție, cât și al altor costuri care se regăsesc în produsul finit.

Mesajul ministrului Chesnoiu pentru apicultori: Vin dintr-o familie de apicultori!

Mesajul ministrului Chesnoiu pentru apicultori: Vin dintr-o familie de apicultori!

28 ianuarie 2022 - 10:15

Vin dintr-o familie de apicultori, cunosc cât de puternică este dragostea apicultorului pentru această mică vietate fără de care agricultura nu ar exista şi noi toţi nu am putea supravieţui, le transmite apicultorilor români ministrul agriculturii, Adrian Chesnoiu, care încearcă să le explice acestora de ce a autorizat, fie și temporar, folosirea neonicotinoidelor pentru tratamentul semințelor de porumb și floarea-soarelui.

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori!

CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori!

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere Prețul, brandurile și garanția l-au convins pe Mihai Cherecheș să aleagă IPSO Utilaje de Ocazie

Bancul zilei

În vacanţă...

În vacanţă...
De trei ori am fost în vacanţă şi de trei ori soţia mea a rămas însărcinată Detalii