Adama
AGRICOVER

AgriTechnica 2011: Avantaje pentru fermierii şi firmele din România

Publicat: 06 septembrie 2011 - 20:01
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

Agricultorii români pot beneficia de bilet de intrare gratuit la AgriTechnica 2011 Hanovra - Germania în anumite condiţii, iar companiile din România care trimit grupuri de fermieri, clienţi şi parteneri la această expoziţie primesc un loc gratuit la fiecare 10 pachete de cazare şi transport contractate prin agenţia parteneră.

Cum AgriTechnica reuneşte toată comunitatea agricolă a lumii, locurile disponibile la hoteluri şi biletele de avion către Hanovra sunt în curs de epuizare. Peste 350.000 de vizitatori şi echipele a peste 2.000 de producători de maşini şi echipamente agricole din 44 de ţări (Italia, Olanda, Franţa, Austria, Turcia, China, Danemarca, Spania, Finlanda, Marea Britanie, Polonia, Canada, Belgia, Suedia, SUA etc.) vor pune stăpânire câteva zile pe renumitul oraş german.

Pentru români, DLG InterMarketing, reprezentantul în România al DLG e.V. (Societatea Germană pentru Agricultură) – organizator al AgriTechnica, a pregătit o ofertă specială de călătorie în colaborare cu agenţia de turism germană parteneră MagriM.

Pachetele de servicii de călătorie pentru vizită de documentare la AgriTechnica 2011 includ 3 sau 4 nopţi de cazare cu mic dejun la hotel, bilet de avion dus-întors şi taxe aeroport, transferuri locale fixate şi asigurare medicală. Tarifele valabile până la 30 septembrie pornesc de la 1095 eur/persoană (loc în cameră dublă). După această dată, tarifele se pot modifica. Condiţiile şi termenele-limită ale ofertei se găsesc la www.agraria.info.ro

agritechnica-si-DLG-logo_b


Este de aşteptat că marile companii de maşini agricole prezente în România îşi vor mobiliza clienţii, pentru a creşte numărul românilor între vizitatorii AgriTechnica. În 2009, din cei peste 350.000 de vizitatori ai expoziţiei, circa 80.000 au provenit din alte 87 de ţări decât Germania, circa 65% dintre ei fiind fermieri. Numărul românilor s-a apropiat de cel australienilor (750) şi al chinezilor (600).

Cifra este îmbucurătoare, însă faţă de 56.000 de vizitatori din alte ţări UE, fermierii şi specialiştii români ar trebui să îşi asigure o prezenţă mai largă la AgriTechnica, dacă vor să ţină pasul, ca informare şi tehnologii, cu fermierii din UE şi alte regiuni dezvoltate ale lumii.


logo-organizator_b

Vizualizat: 2735 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori!

CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori!

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere Prețul, brandurile și garanția l-au convins pe Mihai Cherecheș să aleagă IPSO Utilaje de Ocazie

Bancul zilei

În vacanţă...

În vacanţă...
De trei ori am fost în vacanţă şi de trei ori soţia mea a rămas însărcinată Detalii