Cramele Recaş a obţinut o cifră de afaceri de peste 18 milione de euro în 2011, compania înregistrând o creştere a exporturilor de 133%.
În 2011, Cramele Recaş a înregistrat o creştere cu 10% a vânzărilor de vin îmbuteliat pe piaţa internă comparativ cu 2010.
Anul acesta, producătorul de vinuri din Banat va ieşi pe piaţă cu mai multe noutăţi - înlocuirea gamei Castle Rock cu noua gamă „Castel Huniade”, extinderea gamei „Cocoşul” şi apariţia unei noi ediţii limitate la toamnă, cu Fetească Neagră şi Cabernet Sauvignon din recolta 2011.
„În condiţiile în care piaţa internă a scăzut în medie cu aproximativ 10-12% în fiecare dintre ultimii doi ani, datorită unei poziţionări corecte pe piaţa internă, a creşterii exporturilor şi a numărului de magazine partenere, noi am înregistrat o creştere solidă a cifrei de afaceri”, a declarat Ciprian Roşca, directorul comercial al companiei.
În prezent, Cramele Recaş comercializează 7 game cu vinuri proprii. În 2011, Cramele Recaş a obţinut 20 de medalii de aur, 13 de argint, 11 de bronz şi 13 distincţii speciale la 14 concursuri, printre care şi Marele Trofeu la Vinalies Internationales pentru Solo Quinta 2010. În acest moment, Cramele Recaş exportă în SUA, Marea Britanie, Japonia, Suedia, Canada, Estonia şi Slovacia.
Compania Cramele Recaş exploatează în prezent aproximativ 800 de hectare viţă de vie situate în judeţul Timiş şi 20 de hectare lângă Miniş (Arad) şi are o capacitate de producţie şi stocare de aproximativ 9 milioane de litri, fiind dotată cu tehnologie de ultimă generaţie în urma unor investiţii ce totalizează peste 10 milioane de euro.
sursa: Agerpres