Agricola Bacău a vândut în primele opt luni ale acestui an peste 410 tone de salam de Sibiu, cu aproape şapte procente mai mult decât în perioada similară a anului 2011, înregistrând o cifră de afaceri pe acest sortiment de 17,7 milioane de lei, potrivit datelor anunţate de companie.
“Volumele de salam de Sibiu comercializate în primele 8 luni ale acestui an depăşesc cu puţin 410 tone, fiind cu aproape şapte procente mai mari decât cele din perioada similară a anului 2011. Valoric, procentul de creştere este de 17%, iar cifra de afaceri pe care o dezvoltăm din sortimentul Salam de Sibiu atinge în primele opt luni ale acestui an 17,7 milioane lei”, a spus Angelica Şmil, directorul Salbac, companie din Grupul Agricola Bacău specializată în producerea de salamuri crud-uscate şi preparate fiert-afumate.
Totodată, salamul de Sibiu Agricola Bacău şi-a majorat cota de piaţă deţinută cu aproape 9 punte procentuale faţă de iulie 2011, când s-a poziţionat la 45% cotă de piaţă valorică şi 42% în volum.
Vânzările la categoria salamuri crude uscate şi preparate din carne fierte afumate Agricola Bacău, au crescut, valoric, în prima jumătate a acestui an cu 10,4 % faţă de aceeaşi perioadă din 2011.
Afacerile grupului de firme Agricola Bacău au depăşit, în 2011, pragul de o jumătate de miliard de lei, în condiţiile reducerii consumului de carne, înregistrând o cifră totală de afaceri de aproximativ 119 milioane de euro (508,498 milioane lei). sursa: Agerpres