Adama
AGRICOVER

Alimentele organice şi vinurile româneşti vor fi promovate în SUA

Publicat: 16 august 2011 - 19:38
Comenteaza   | Print | Trimite unui prieten
Primul Centru de promovare a exporturilor româneşti în SUA a fost inaugurat în Los Angeles

Produsele agroalimentare organice şi vinurile româneşti vor fi promovate în Statele Unite ale Americii (SUA) prin primul Centru de promovare a exporturilor româneşti în SUA, creat de Asociaţia Naţională a Exportatorilor şi Importatorilor din România (ANEIR) în parteneriat cu Eximbank şi lansat luni, 15 august 2011, la Consulatul general al României din Los Angeles, informează ANEIR.

Noul Centru îşi propune să aducă produsele româneşti în atenţia consumatorilor de pe coasta de vest a SUA, urmând să fie promovate, pentru început, patru categorii de produse: produse agroalimentare organice, suplimente alimentare naturiste, vinuri şi articole de mobilier.

Un al doilea centru pentru promovarea produselor româneşti va fi lansat în septembrie 2011 şi pe coasta de est a SUA

Centrul de promovare din Los Angeles, organizat de întreprinzători privaţi, constituie o premieră pentru România şi va fi urmat, la începutul lunii septembrie 2011, de lansarea unui centru similar pe coasta de est a SUA.

“Prin aceste centre, toate firmele româneşti îşi pot face cunoscută oferta de mărfuri, având ocazia de a încheia tranzacţii comerciale directe cu firmele americane de distribuţie. Pe măsura consolidării organizatorice a celor două centre, vor fi abordate şi alte domenii de afaceri pe lângă cele patru sectoare prioritare”, afirmă Mihai Ionescu, secretarul general al ANEIR şi copreşedinte al Consiliului de Export al României, în comunicatul citat de Agerpres.

Vizualizat: 1542 | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Citeste si:

Americanii cheltuiesc anual peste 10 miliarde dolari pe produse organice

Americanii cheltuiesc anual peste 10 miliarde dolari pe produse organice

Piaţa americană a produselor organice a generat anul trecut vânzări de 10,6 miliarde de dolari (7,3 miliarde euro), fiind raportată o creştere de 7,7 procente în acest sector. Potrivit datelor publicate de Asociaţia Comerţului Organic (OTA), fructele şi legumele reprezintă aproape 40% din valoarea totală a alimentelor ecologice comercializate în Statele Unite, şi circa 12% din totalul fructelor şi legumelor vândute anul trecut.

Scrie parerea ta

Pentru a vizualiza pagina dorita, trebuie sa intrati in acontul dumneavoastra!
Utilizator inregistrat

Sunt deja un utilizator inregistrat.

Utilizator nou

Sunt utilizator nou, inregistrez

Doar utilizatorii inregistrati pot vizualiza pagina.

Video

Plugurile Ovlac Mini pentru agricultura conservativă

Plugurile Ovlac Mini pentru agricultura conservativă

Forma trupiţelor şi design-ul special al plugurilor Ovlac Mini permite amestecarea resturilor vegetale şi a solului, chiar în condiţii de secetă. Plugurile Mini sunt recomandate pentru arătura superficială, de mică adâncime, după culturile de vară şi permite combaterea mecanică a buruienilor. Cadru "on-land" permite o viteză mare de înaintare cu un consum mic de combustibil.

Un interviu cu Marius Mitra - reprezentant Ovlac în România

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori! FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere

Bancul zilei

Moda de azi

Moda de azi
Tineretul şi moda de azi Detalii