Agricola Bacău a vândut, în primele opt luni din acest an, 21.213 tone de carne de pui, cu 22% mai mult faţă de perioada ianuarie - august 2010, când a comercializat 17.377 de tone, informează compania.
În perioada iunie - iulie 2011, Agricola Bacău a vândut 6.026 tone carne pui, faţă de 5.555 tone în perioada similară a anului trecut, raportând astfel o creştere în volum de 8% şi, respectiv, 22% în valoare.
În acelaşi timp, raportate la evoluţia din perioada aprilie-mai, vânzările de carne de pasăre Agricola Bacău au avansat în primele şase luni cu 18% în volum şi 16% în valoare, în timp ce piaţa a scăzut.
„Puiul Fericit” are succes pe piaţa de carne de pasăre
Potrivit companiei, „Puiul Fericit” de la Agricola Bacău, produs premium lansat în premieră pe piaţa locală în 2010, a reuşit să se impună în preferinţele consumatorilor.
La numai un an de la lansare, „Puiul Fericit” înregistrează vânzări medii lunare de 15 tone. În total, de la lansarea din iulie 2010, valoarea vânzărilor de 'Pui Fericit' depăşeşte 500.000 de euro.
„Puiul Fericit” este un produs de nişă, premium. În numai un an de zile, peste un milion de români au savurat gustul puiului crescut ca la curte - hrănit cu 80% porumb şi scos la iarbă verde”, a declarat preşedintele Agricola Bacău, Grigore Horoi.
Acesta a adăugat că, în ultimii doi ani, s-au produs mai multe tendinţe de modificare ale obiceiurilor de consum ale românilor, în special pe fondul scăderii puterii de cumpărare şi nesiguranţa zilei de mâine.
Agricola Bacău este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie.
sursa: Agerpres