Dezbatere APIA. Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) cumpără prin licitație servicii de organizare evenimente pentru desfășurarea unui simpozion de analiza a implementării măsurilor delegate de Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) către Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) din PNDR 2014-2020, ce va avea loc în județele Brașov sau Cluj în perioada propusă 30 iunie- 11 iulie 2025.
Potrivit anunțului de licitație publicat de APIA pe SEAP, Sistemul Electronic de Achiziții Publice, suma pe care o va plăti APIA pentru serviciile de organizare este de 823.086,1 RON, fără TVA. La eveniment, vor participa 165 de angajați APIA.
„Obiectivul general al contractului îl constituie organizarea unui eveniment tip simpozion de analiza a implementării masurilor
delegate de Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) către Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) din
PNDR 2014-2020. Totodată, în cadrul evenimentului, vor fi dezbătute modalitățile de implementare a constatărilor rezultate în urma
misiunilor de audit intern și extern, respectiv Autoritatea de Audit – FEADR, Comisia Europeană și Curtea Europeană de Conturi,
AFIR, Direcția de audit intern, în vederea reducerii în viitor a sancțiunilor și corecțiilor financiare.
Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) este instituție publică cu personalitate juridică în subordinea Ministerului
Agriculturii și Dezvoltării Rurale, care funcționează în baza Legii nr. 1/2004 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției
de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, cu modificările și completările ulterioare.
Se va încheia un contract de servicii.
Durata contractului va fi de maxim 3 luni de la data semnării acestuia de către ambele părţi.
Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate este prezentată în Caietul de sarcini.
Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea
contractantă va elabora şi posta în SEAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, cel târziu în a 4 zi
inainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor
1. Achiziționarea, realizarea și tipărirea de materiale pentru mapa fiecărui participant la eveniment, inclusiv una bucată roll up,
personalizat;
2. Asigurarea cazării participanților, organizatorilor (personal APIA) și invitaților la eveniment;
3. Închirierea echipamentelor audio-video pentru asigurarea suportului logistic și tehnic pentru buna desfășurare a simpozionului,
conform specificațiilor și cerințelor prezentate mai jos;
4. Închirierea unei (1) săli pentru 5 (cinci) zile pentru desfășurarea lucrărilor plenare în cadrul simpozionului (4 zile desfășurarea
evenimentului și 1 zi instalarea și dezinstalarea echipamentelor audio – video), precum și închirierea a 2 săli în vederea desfășurării
de workshopuri (într-una din zilele de desfășurare a evenimentului);
5. Asigurarea serviciilor de masă (prânz, cină și pauzele de cafea).
Număr de evenimente: 1 Eveniment format dintr-o singură serie de instruire.
Număr de participanți: 165 de persoane din cadrul APIA central și centrele județene/locale ale APIA, precum și alți invitați din cadrul
instituțiilor și entităților cu care APIA colaborează.
Perioada propusă de desfășurare: 30 iunie – 11 iulie 2025,” se arată în anunțul APIA.