GABRIEL DĂNCIULESCU este noul director comercial al Malagrow România. Am aflat de la acesta cum colaborează cu fermierii şi ce pot câştiga cei care se înscriu în concursul „Made in Romania”.
Gabriel Dănciulescu a preluat recent poziţia de director comercial al Malagrow România, după ce, timp de doi ani şi jumătate, a fost manager regional pentru zona de sud a ţării în cadrul companiei. De mai bine de cinci ani are propria fermă legumicolă, iar din 2018 este şi preşedintele Cooperativei „Legume Olteneşti Vădăstriţa” din judeţul Olt, ce reuneşte peste 80 de membri.
Malagrow este un nume tot mai popular printre fermierii din România, susţine noul director comercial. Acesta le recomandă fermierilor să testeze produsele pe o suprafaţă mică din fermă, de 500-1.000 de metri pătraţi. În felul acesta, îşi pot da seama dacă produsele respective sunt benefice solului şi plantelor pe care ei le cultivă şi ajung la un rezultat pozitiv.
„Tot mai mulţi fermieri acceptă provocarea de a urma tehnologia propusă de Malagrow, văzând cât este de complexă. Malagrow le propune fermierilor un plan tehnologic complet, de la momentul în care plantele sunt în faza de răsad şi până la recoltare, inclusiv pentru coacere. Asigurăm, de asemenea, microelemente, în cazul în care plantele au carenţe de bor, zinc, magneziu. Avem soluţii pentru toate aceste probleme”, explică Gabriel Dănciulescu.
„Ţinta noastră nu este doar vânzarea şi cifrele de la sfârşitul anului. Ne dorim să creştem împreună cu fermierii, puţin câte puţin, iar aceştia să se convingă singuri de calitatea biostimulatorilor şi fertilizanţilor care au un impact extraordinar asupra producţiei unei ferme. O creştere a producţiei reprezintă un câştig financiar ce îi permite unui fermier să facă investiţii în anul următor, să modernizeze sau să extindă ferma”, adaugă Dănciulescu.
Acesta spune că rezultatele sunt confirmate atât de fermieri din toata ţara care au folosit produsele Malagrow, cât şi de experienţa din ferma proprie, în care cultivă tomate, ardei și vinete.
Sunt foarte mulţi fermieri din România care au folosit deja produsele noastre şi ne împărtăşesc zilnic recunoştinţa. Sunt multe substanţe chimice care nu se mai comercializează şi noi venim în sprijinul fermierilor cu soluţii alternative, prietenoase cu mediul - GABRIEL DĂNCIULESCU, Director comercial Malagrow România
Toate produsele din portofoliul Malagrow sunt disponibile şi pentru fermierii români: biostimulatori, fertilizanţi şi soluţii inovative pentru legumicultură, viticultură şi pomicultură.
Gabriel Dănciulescu explică ce înseamnă soluţii inovative: „Avem produse alternative pentru combaterea fuzariozei la ardei şi pentru combaterea unor dăunători precum Tuta, trips, musculiţa albă etc. Avem un produs care răspândeşte constant, timp de mai multe zile, substanţe aromate, naturale, atrăgătoare pentru albine, bondari, sirfide şi alte insecte polenizatoare, atrăgându-le eficient spre terenurile cultivate, iar de aici rezultă o recoltă mai bogată”.
Produsele Malagrow sunt disponibile în fitofarmacii locale, reţele de distribuitori sau prin contact direct cu reprezentanţii companiei. Malagrow are două depozite în România, unul lângă Oradea, jud. Bihor, şi unul la Corabia, jud. Olt. Astfel, produsele ajung în magazinele din toată ţara sau direct la fermieri în maximum două zile de la preluarea comenzii. În unele cazuri, produsele sunt livrate prin curier rapid.
„Îi îndrumăm pe fermieri la cel mai apropiat magazin sau distribuitor unde pot găsi produsele Malagrow pe care le doresc. Încercăm tot timpul să găsim soluţii, astfel încât fermierii beneficiază de sprijin şi consultanţă de specialitate”, spune Gabriel Dănciulescu.
În echipa de vânzări Malagrow România sunt, de anul acesta, cinci reprezentanţi aflaţi în contact direct cu fermierii. „Ne susţine permanent şi echipa de cercetare din Ungaria şi încercăm să îi ajutăm cu informaţii pe fermierii cu care colaborăm, chiar şi în probleme care nu ţin neapărat de domeniul nostru de activitate. De exemplu, anul trecut a fost o perioadă de supraproducţie la roşii. Am încercat, prin cunoştinţele şi contactele noastre, să îi punem în legătură cu alţi fermieri care aveau contracte, astfel încât să poată să vândă o parte din producţie. În alte cazuri, în care unii fermieri se confruntau cu boli ale plantelor, am trimis mostre şi imagini din fermele colegilor din Ungaria şi am încercat să ajutăm fermierii cu sfaturi legate de tratamente”, mai spune Dănciulescu.
Malagrow a lansat, în luna martie 2021, în premieră şi în exclusivitate pentru producătorii din sectorul horticol din ţara noastră, concursul „Made in Romania”, cu premii totale în valoare de mii de euro.
S-au înscris deja în concurs, pe platforma https://malagrow.ro/made-in-romania/, producători din sectorul horticol din toată ţara, atât fermieri de clasă medie, cât şi fermieri mai mici, care au doar 2.000-3.000 de mp de solarii cu legume. Sunt şi fermieri care nu au folosit produsele Malagrow până acum, dar sunt motivaţi de faptul că vor câştiga informaţii extrem de utile, intrând într-o comunitate în care împărtăşesc experienţe din propriile ferme, crede Gabriel Dănciulescu.
„Nu urmărim ca fermierii care se înscriu în concurs să participe doar pentru câştigul financiar. Ne dorim mai mult ca tot acest bagaj de informaţii să ajungă la cât mai mulţi fermieri, ceea ce este un câştig mult mai mare decât premiile în sine. La finalul concursului, juriul va selecta diverse tehnologii şi probleme pe care le vom face cunoscute tuturor”, spune directorul comercial al Malagrow România.
Ferma Media Grup este partenerul media al Malagrow în campania de promovare a concursului „Made in România”. Aflaţi informaţii utile şi noutăţi de pe paginile de internet www.revista-ferma.ro şi www.agroinfo.ro şi de pe paginile de Facebook Revista Ferma şi Agroinfo.
Fermierii se pot înscrie în concursul „Made in Romania” până la finalul lunii octombrie 2021 accesând www.malagrow.ro/made-in-romania.