Adama
Agreena
AGRICOVER

ADAMA: 10 ani de existență a brandului la nivel global

Publicat: 21 iunie 2024 - 12:04
Comenteaza   | Galerie   | Print | Trimite unui prieten

ADAMA Agricultural Solutions România și Grupul ADAMA, lider mondial în industria produselor pentru protecția plantelor, aniversează 10 ani de existență a brandului ADAMA pe piață la nivel global. 

Cu această ocazie, compania își reafirmă angajamentul ferm de a livra inovație și valoare adăugată pentru fermierii din România și din întreaga lume, astfel încât aceștia să dezvolte afaceri mai sustenabile și mai profitabile.

Istoria companiei începe cu patru tineri antreprenori a căror pasiune pentru chimie i-a determinat să lanseze două companii israeliene de protecție a plantelor, Agan (în 1945) și Makhteshim (1952).Cele două companii au avut un rol vital în modelarea industriei chimice și agricole inovatoare din Israel și au devenit un jucător puternic pe plan internațional atunci când au fuzionat în 1997, punând astfel bazele Makhteshim Agan.

Începând din anul 2014, compania devine cunoscută sub numele de ADAMA, odată cu lansarea brandului la nivel global.

“În urmă cu 10 ani lua ființă brandul ADAMA, un nume puternic, cu o simbolistică aparte, ce reunea zeci de țări și decenii întregi de cercetare, inovație și performanță în agricultură. Totul sub o singură identitate, o singură cultură, o marcă globală. Astăzi le mulțumim echipelor noastre talentate de pe întregul mapamond, care prin pasiune și determinare fac din ADAMA un business de succes: suntem prezenți în peste 100 de țări și deținem unul dintre cele mai diversificate portofolii de substanțe active. Suntem mândri că România este parte din povestea acestui succes.”, afirmă Gabriela VILA, Director General ADAMA România și Republica Moldova.

Adama_10_years_logo_horizontal_b

În prezent, ADAMA este membră a Grupului Syngenta, cea mai mare companie producătoare de inputuri agricole din lume, și se situează pe locul 7 în topul global al companiilor de protecția plantelor, cu o rată de creștere istorică pe termen lung de trei ori mai mare decât media sectorului.

Compania deține un portofoliu extins de produse, care este este dezvoltat, fabricat și formulat în 4 centre de cercetare și dezvoltare de ultimă generație și în 22 de unități de producție și formulare în întreaga lume.

Listată la Bursa de Valori din Shenzhen (China), compania a înregistrat la nivel global în 2023 vânzări de 4,7 miliarde USD, oferind soluții care răspund nevoilor fermierilor și clienților locali în peste 100 de țări la nivel global.

Compania integrează sustenabilitatea în toate activitățile sale cheie și urmărește cu prioritate ca soluțiile sale să crească productivitatea culturilor fermierilor, limitând impactul asupra mediului și reducând amprenta de carbon. De altfel, recent, ADAMA a obținut „medalia de bronz” de la Ecovadis, o platformă renumită la nivel mondial care evaluează performanțele companiilor în domeniul sustenabilității.

Conexiunea cu pământul, fundamentul viziunii ADAMA

În limba ebraică, termenul „adama” înseamnă „pământ, concept care definește întreaga viziune a companiei. Conexiunea cu pământul, esența agriculturii, stă la baza angajamentului puternic pe care ADAMA și l-a asumat pentru fermieri și pentru întreaga industrie, angajament tradus prin sloganul „Listen, Learn, Deliver”.

Astfel, compania caută în mod proactiv oportunități de a asculta opiniile fermierilor, experților și ale echipei proprii cu scopul de a transpune cunoștințele acumulate în strategia de furnizare de soluții și produse personalizate pe nevoile fiecărui client.

Listen, Learn, Deliver este un concept care s-a născut în câmp. Și, totodată, este filosofia care ne ghidează în viața de zi cu zi. Asta pentru că noi, la ADAMA, ascultăm fermierii, clienții și experții, învățăm să înțelegem provocările lor și livrăm soluții care răspund problemelor și nevoilor lor aflate într-o continuă schimbare. Doar așa putem aduce valoare în ferme și susține fermierii să facă ceea ce știu cel mai bine: să hrănească lumea.”, explică Gabriela VILA.

Portofoliu optim care îmbină inovația și tradiția pentru piața din România

Ambiția companiei în România și Republica Moldova este de a fi prima alegere a partenerilor săi, fermieri și distribuitori, și de a furniza acestora în mod constant produse inovatoare de protecție a plantelor, oferind totodată flexibilitate și simplitate în desfășurarea afacerilor.

Portofoliul ADAMA în România include 42 de soluții de protecția plantelor,dintre care 7 produse au fost lansate doar în ultimii 3 ani, precum și 10 pachete comerciale care combină mai multe produse. De asemenea, în cursul anului 2024 urmează să fie omologate alte cinci noi produse - patru fungicide și un erbicid.

Cumulat, până în 2030, compania are în plan să lanseze nu mai puțin de 20 de produse noi, destinate principalelor culturi agricole.

***

Adama_10_years_logo_vertical_b

Despre  ADAMA

ADAMA este lider global în industria de produse pentru protecția plantelor, oferind soluții fermierilor din întreaga lume pentru a combate buruienile, insectele dăunătoare și bolile. ADAMA deține unul dintre cele mai largi și mai diverse portofolii de substanțe active din lume, precum și unități de cercetare și dezvoltare, producție și formulare de ultimă generație.

Cu o cultură în care membrii echipei ADAMA ascultă fermierii și generează idei ținând cont de realitățile din teren, compania este poziționată în mod unic pentru a oferi o gamă largă de amestecuri distincte, formulări și produse diferențiate de înaltă calitate, oferind soluții care răspund nevoilor fermierilor și clienților locali în peste 100 de țări la nivel global. Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați www.ADAMA.com.

Vizualizat: 180 | Galerie   | PrintPrint | Trimite unui prietenTrimite unui prieten

Scrie parerea ta







Numarul comentariului:
Nume:
Cod de securitate
Accept regulile de comentariu

Bine ați venit!

Aș vrea să stabilim câteva reguli pentru ca discuțiile să se poarte civilizat și constructiv.

1. În primul rând fiți respectuoși și prietenoși cu cei care comentează. Scopul e să găsim metode prin care să ne înțelegem ideile și motivațiile nu să ne depărtăm și mai mult.

2. Orice comentariu poate fi considerat material pentru ”intrebarea” care va motiva un articol.

3. Dacă consideri că întrebarea ta a fost prost reprezentată sau răspunsul te nemulțumește te rog comentează și lămurim.

4. Vă rog să criticați liber dacă vi se pare că am prezentat greșit ceva, dar să luați în considerare că scopul paginii este să fie moderat (pe cât posibil) deci nu o să vedeți scrieri agresive de la noi.

5. Pentru fiecare postare o să vă rog să păstraţi discuţia pe subiect astfel încât să nu divagăm neconstructiv fără a ajuta pe nimeni.

5. În rest folosiți-vă bunul simț.

Mulțumim!



Video

Utilajul indispensabil în fermele zootehnice

Utilajul indispensabil în fermele zootehnice

”Cel mai important lucru la încărcătoarele Weidemann, în comparație cu alte utilaje similare, este articulația oscilantă a utilajului, care permite circulația acestuia pe teren accidentat. Datorită articulației oscilante, corpul utilajului se balansează, dar utilajul nu se înclină”, explică Ioan Bucilă.

”Principalul operator al încărcătoarelor Weidemann este tatăl meu, care, deși nu are studii de mecanică agricolă și nici nu are permis de conducere, la 65 de ani a început să lucreze pe încărcător și acum e profesionist în operarea lor. Cel mai mult mă ajută că tata poate să facă anumite lucrări și fără ca eu să fiu prezent în fermă sau să fie nevoie de un operator specializat. Weidemann sunt încărcătoare foarte manevrabile, oricine poate să lucreze foarte ușor pe ele”, adaugă fermierul din Șieuț.

Massey Ferguson a convins de la prima lucrare CLAAS România - soluţii digitale, servicii post-vânzare şi training specializat pentru operatori! FERME DE VÂNZARE în județul Cluj! IMAGINI DIN DRONĂ // Detalii în descriere

Bancul zilei

La cumpărături

La cumpărături
Un tip făcea cumpărături într-un supermagazin cu un cărucior în care era şi băieţelul său de doi ani. Detalii