20 de milioane de euro și-a propus să investească noul distribuitor New Holland pe piața din România! Așteaptă momentul prielnic pentru o astfel de investiție și mizează pe tinerii care aleg să se mute la țară și să devină fermieri. La începutul lunii aprilie, AgroConcept și-a inaugurat un sediu nou în localitatea Șindrilița, la aproximativ 20 de kilometri de București.
Bugetul nostru de investiții pentru România depășește 20 de milioane de euro, dar pentru un moment vrem să ne păstrăm cota de piață ocupată. Piața românească este una foarte mare și în creștere. Trebuie să fim acolo când piața își va atinge potențialul. Există un trend în România, în special în rândul tinerilor care pleacă de la orașe pentru a se muta la țară și a deveni fermieri, a declarat Heinrich Stein, președintele Consiliului de Administrație AgroConcept, la inuagurarea sediului de la Șindrilița.
Compania a încheiat un parteneriat exclusiv cu Kvenerland, producător global de utilaje agricole, astfel, pe lângă distribuția brand-ului New Holland, devine și distribuitor exclusiv al produselor Kvenerland în România.
Suntem convinși că AgroConcept va fi un partener redutabil pentru Kverneland și pentru sectorul agricol din România pe viitor. Ne bucurăm că ne-am unit forțele cu o organizație puternică de care suntem apropiați ca misiune și valori. Împreună vom face o echipă puternică care va fi alături de comunitatea de fermieri români, a declarat Arild Gjerde, executive vice president Kverneland.
În România reușim să vindem undeva la 400-500 de unități pe an, în timp ce, în Italia, de exemplu, reușim să vindem 5.000 unități pe an. Ne propunem să atingem o cotă de piață de 25%, vrem să devenim lideri cu AgroConcept, tocmai de aceea am ales un nou grup care are potențialul de a crește la nivelul pieței românești. Cred că cele mai căutate tractoare în România sunt cele de 100 CP. Fermierilor le propunem propriile noastre soluții de finanțare care merg în paralel cu soluțiile de finanțare europeană. Soluțiile de finanțare ale fermierilor sunt o parte foarte importantă a strategiei pe care o avem pentru România, a declarat Marcelo Pedrazzini, business director New Holland.
Până anul trecut, distribuitorul New Holland era NHR Agropartners. Aceeași companie asigura și service pentru fermierii care și-au achiziționat acest brand. NHR Agropartners a preluat distribuția altui brand, Deutz Fahr, iar fermierii care dețin deja în parcul auto utilaje New Holland se vor învăța să apeleze pentru service sau achiziționare la Agroconcept.
Mesajul companiei pentru fermierii români este unul foarte clar, există un singur distribuitor pentru utilajele New Holland. Pot exista situații în care fermieri se vor duce la foștii distribuitori, la fostele centre unde vor afla că nu vor mai putea achiziționa de acolo produse New Holland și că nu pot beneficia de intervenții în garanție. Atunci vor trebui să vină la noi, toată echipa îi așteaptă. Cred cu tărie că New Holland acoperă toată gama de utilaje, indiferent ce își doresc clienții noi putem să le oferim. Suntem partenerii clienților noștri, susține Heinrich Stein.