Magiunul de prune Topoloveni şi dulceţurile din gama Topoloveana ne fac cinste la cea de-a 80-a ediţie a Târgului Internaţional "Săptămâna Verde" de la Berlin. Este al şaptelea an consecutiv în care produsul 100% românesc participă la această expoziţie.
"Săptămâna Verde' de la Berlin este primul eveniment internaţional la care a participat Magiunul de prune Topoloveni, în anul 2008. În mod tradiţional, în ultimii şapte ani, a fost primul târg al anului la care participam, însă anul acesta Magiunul de prune Topoloveni a fost nerăbdător să plece în lume, participând la Winter Fancy Food Show, cel mai mare târg de produse alimentare de pe coasta de vest a Americii. Este foarte important pentru noi să păstrăm tradiţia şi să oferim produse de calitate, atât pieţei româneşti, cât şi pieţei internaţionale, germanii fiind cunoscuţi ca având o cultură aparte pentru produsele bio şi produsele 100% naturale. În pofida tuturor problemelor pe care le întâmpinăm pe piaţa internă, ne păstrăm tenacitatea pentru a impune tradiţia românească în plan internaţional. Vom apăra întotdeauna prestigiul României", a declarat directorul general Sonimpex Topoloveni, Bibiana Stanciulov, potrivit Agerpres.
La expoziţie, magiunul de prune Topoloveni este însoţit de dulceţurile din gama Topoloveana, toate realizate numai din fructe proaspete româneşti, fără zahăr adăugat, fără E-uri, fără conservanţi şi fără gluten, recunoscute şi premiate pentru gust şi calitate de renumite institute internaţionale şi jurii formate din chefi cu stele Michelin.
Magiunul de prune Topoloveni a ajuns pentru prima dată în America
Magiunul de prune Topoloveni, produs 100% românesc şi natural, a ajuns pentru prima dată în America, fiind prezentat oficial la Winter Fancy Food Show San Francisco, cea mai mare expoziţie de produse alimentare de pe coasta de vest a SUA, au anunţat reprezentanţii companiei producătoare. Winter Fancy Food Show reuneşte expozanţi din SUA şi alte 35 de ţări. Magiunul de prune Topoloveni este singurul produs românesc prezent la acest eveniment.
Promovarea pe continentul nord american s-a realizat programul de promovare pe fonduri europene accesat de producătorul Sonimpex Topoloveni - „I love European Fine Foods”, program care a debutat anul trecut, în Dubai. „I love European Fine Foods” este al doilea program de promovare pe bani europeni accesat de producătorul român Sonimpex Topoloveni după „Eureka: Descoperiţi comorile Europei”- program ce vizează promovarea produsului pe pieţele din Norvegia, Elveţia şi Rusia, şi care a debutat în 2013. Programele se vor derula pe o perioadă de trei ani şi au ca scop promovarea pe pieţele terţe a produselor alimentare de înaltă calitate din Uniunea Europeană.