Începând din acest an, produsele de la McDonald's şi KFC vor avea un competitor care vinde anual circa 1.000 tone de cartofi.
Nu este un secret că românii sunt mari consumatori de fast-food. Lista numelor mari din piaţa de profil, McDonald's, KFC şi Subway, este completată de shaormerii, tonetele de sandviciuri, pizza, hot-dog şi de cartofii spiralaţi. Anul viitor un nou concept de fast-food va intra pe piaţa din România. Este vorba despre lanţul de fast-food Surf'n'Fries, creat în Croaţia în urmă cu 4 ani. Reţeaua Surf'nFries a ajuns în prezent la 40 de restaurante.
Surf'n'Fries a semnat deja un contract de master-franciză cu un antreprenor din România. Primul restaurant va fi deschis în martie 2014, în Bucureşti. Recent, brand-ul a început procesul de expansiune al business-ului şi în Turcia şi în Austria.
Andrija Čolak, unul dintre deţinătorii companiei, spune că va semna acorduri de master-franciză în mai multe ţări. "Franciza este cea mai bună modalitate prin care putem să ne dezvoltăm", a declarat acesta.
Specialitatea Surf'n'Fries sunt cartofii prăjiţi, pe care îi oferă în cinci sortimente: "Surf'n'Fries", "Crinckle Wedges", "Belgian Potato", "Kids", "Chocolate fries". Aceştia pot fi serviţi în combinaţie cu două dintre cele 15 sosuri sau în variantele meniu alături de aripioare de pui, nuggets, sandvişuri cu pui şi hot dog.